17-18 mei: Orlando - Almere - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Jan en Angela - WaarBenJij.nu 17-18 mei: Orlando - Almere - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Jan en Angela - WaarBenJij.nu

17-18 mei: Orlando - Almere

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Jan en Angela

19 Mei 2016 | Nederland, Almere Stad

De laatste dag is natuurlijk saai om over te vertellen. Op tijd opgestaan, nog even zwemmen, ontbijten, opruimen, inpakken. Sleutel weer in het kluisje naast de deur: deze woningverhuur verloopt geheel zonder dat je mensen hoeft te ontmoeten.
We reden weg, op weg naar Kissimee, dorpje aan een meer. Dat bleek best een aardig plaatsje te zijn. We hebben er nog een paar geocaches gevonden. Toen het ging regenen, zijn we teruggekeerd naar Orlando.
Het inleveren van de huurauto was ook heel makkelijk. Terwijl je je afvraagt welke kant je op moet, verschijnt het op de borden. Dan rijd je een parkeergarage in, je wordt gestopt, iemand scant de QR-sticker op je voorruit en binnen een minuut is alles geïnspecteerd en ontvang je een geprint bewijsje.
We hebben van half 3 tot half 8 op het vliegveld gezeten (lekker lezen!). Over de vliegreis valt niets te vertellen, verliep soepel via Frankfurt. Daarna met de trein naar Almere, woensdag tegen half 4 waren we thuis. Lisa had in ons huis gelogeerd, het was keurig schoongemaakt.
Donderdag hebben we Roos en Rintje weer opgehaald, die heerlijk gelogeerd hebben op de boerderij bij Vinkeveen.

Evaluatie: we gaan géén camper kopen, maar we blijven dol op Amerika.

• 23 Mei 2016 - 01:31

TheaGG:

En toen was het weer voorbij.
    Er zijn nog heel veel mooie plekken in de USA, dus jullie kunnen nog genoeg ontdekken.

• 23 Mei 2016 - 10:09

Ellie:

Ik had al verwacht dat de camper het niet ging worden. Ik heb wel ontzettend genoten van jullie verslagen:-)